Chcesz zwrócić towar?

Nie ma problemu

Czas na zwrot produktów
Czas na zwrot produktów
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)
Czas na zwrot pieniędzy
Czas na zwrot pieniędzy
Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przpisach prawa. Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto
Forma zwrotu pieniędzy
Forma zwrotu pieniędzy
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer rachunku podany w formularzu zwrotu.

Jak dokonać zwrotu?

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu proszę uzupełnić formularz zwrotu, a następnie dołączyć go do pudełka ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane! Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie produktów w folię oraz oklejenie taśmą). W przypadku odesłania drewnianych elementów jest to niezbędne, aby pozostały w nienaruszonym stanie! Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres: Waldin: Rozbórz Długi 66B 37-560 Pruchnik.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub doręczanych do paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Pobierz formularz zwrotu

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący Konsumentem może w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania towaru, dokonać odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

Chcąc odstąpić od umowy należy w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania towaru złożyć oświadczenie o odstąpieniu wypełniając formularz zwrotu dostępny: tutaj

Formularz może być wysłany za pomocą tradycyjnej poczty na adres: "WALDIN" Kolekcja Dziecięca - Waldemar Zawada, Rozbórz Długi 66B, 37-560 Rozbórz Długi, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: sklep@waldin.pl., zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

Zwracany towar należy odesłać w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpienia od umowy. Klient ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego lub faktury vat i zwracanym towarem na adres: "WALDIN" Kolekcja Dziecięca - Waldemar Zawada, Rozbórz Długi 66B, 37-560 Rozbórz Długi.

Sklep www.waldin.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Zwracany towar musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, prosimy o zapakowanie w oryginalne i nieuszkodzone opakowane z kompletną jego zawartością (w tym również metki). Po otrzymaniu przez sklep www.waldin.pl przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w terminie najpóźniej do 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

Zwrot ten dotyczy wyłącznie ceny produktu i nie uwzględnia kosztu transportu. Klient zobowiązany jest do oceny jakości, charakteru, cech mebla przed montażem.

Sklep nie uznaje zwrotu produktu- mebla skręconego, mebla rozkręcanego oraz mebla noszącego ślady użytkowania.

Materace i inne produkty higieniczne - zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku otwarcia lub usunięcia z produktu folii zabezpieczającej.

Szczegółowy opis procedury zwrotów znajduje się w § 7. Prawo Odstąpienia – Regulaminu Sklepu Internetowego Waldin.pl

Jeżeli zakupiony towar nie jest zgody z umową, mogą Państwo go zareklamować.

Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:

  • - na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy;
  • - pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia.

Reklamacja powinna zawierać: dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);

  • - wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
  • - numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
  • - oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. faktura) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.

Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczki nie posiadają uszkodzeń powstałych podczas transportu. Szczególnie należy zwrócić uwagę czy kartony zostały wgniecione, poszarpane, otwarte lub oklejone oryginalną taśmą kurierską.. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny z kurierem w terminie 3 dni od dania doręczenia przesyłki. Odpowiedni formularz posiada kurier.

W protokole należy zaznaczyć że karton zewnętrzny został uszkodzony.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia jej zgłoszenia. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozpoznania.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Szczegółowy opis procedury reklamacji znajduje się w § 6. Reklamacje – Regulaminu Sklepu Internetowego Waldin.pl

Rejestracja nowego konta

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło